duminică, 16 decembrie 2012

Xmas nails @ Denisa

Hello, girls!
Am avut o zi destul de plina astazi si m-am gandit sa va impartasesc si voua o mica parte din activitatile la care am luat parte. Este vorba de una dintre manichiurile realizate prietenei mele Denisa, pe care o puteti gasi aici.
Fiind la cumparaturi, nu m-am putut abtine si mi-am mai cumparat un lac de unghii, un verde superb de la Kallos, colectia LOVE Limited Edition, nr.27 A picat tocmai bine pentru ca s-a integrat perfect in ideea de Christmas nails pe care voiam  sa o aplic in cazul Denisei.








Cum am facut:

- am aplicat primul strat de lac;

- pe inelare si degetele mari am aplicat al doilea strat de verde si le-am lasat sa se usuce bine pentru a realiza bradutii;

- am aplicat apoi pe rand pe degetul mic, mijlociu si aratator inca un strat de lac, iar inainte de a se usca am aplicat pe jumatate din unghie glitter si paiete aurii;

- am aplicat pe celelalte unghiute abtibildurile, lac auriu, apoi am indepartat  abtibildul;

- am aplicat top coat-ul Kallos, cate o pietricica aurie in varful fiecarui bradut + ulei cuticule Kallos. Done!

Produsele utilizate:

Maine va arat unghiutele pe care i le-am facut Alinei J!

Sa aveti noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...