marți, 11 decembrie 2012

December Nails

 

Hello, dragelor!

Fiind luna decembrie, am incercat cateva modele “de sezon “ J pe unghiutele Alinei, sora mea si ale Adelinei, verisoara mea.





In cazul Alinei, am folosit lacul Farmec nr 353 de care nu am fost foarte multumita, pentru ca e nevoie de 3 straturi ca sa fie suficient de opaca. Si pentru ca a fost foarte nerabdatoare sa mearga sa  voteze :D, i-au sarit pietricelele proaspat aplicate, astfel ca a trebuit sa refacem inelarele cu ceva mai simplu si sigur (paiete hexagonale).




La Ady am folosit lacul 246 de la Flormar ca si baza, avand aceeasi problema ca si cel de la Farmec (necesita 3 straturi pentru a obtine nuanta din sticluta). Si pentru ca in timp ce lucram a inceput sa ninga, maine e posibil sa le refacem si pe ale ei pentru ca a fost invitata la o bulgareala. Sper ca au supravietuit :D











Cu siguranta voi mai incerca si alte variante potrivite perioadei.
Voi purtati unghiute mai deosebite in luna cadourilor?
O seara frumoasa tuturor!




4 comentarii:

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...