luni, 17 decembrie 2012

Nude



Hello!

Dupa cum va spuneam aseara, v-am pregatit pentru astazi fotografii cu manichiura nude pe care i-am facut-o Alinei si care-i vine manusa.



Cum am facut:
- am aplicat cate 2 straturi de lac H&M Beigie, exceptand inelarele pe care am aplicat 2 straturi de lac Flormar negru nr 40;
- unde se vad acum liniile negre a fost aplicata banda adeziva;
- dupa aplicarea benzilor am mai dat cate 2 straturi din lacul H&M pe toata unghia;
- am desfacut cu ajutorul unei pensete benzile, inainte de a se usca lacul;
- la fiecare X format de benzi am aplicat cu ajutorul  unui instrument de punctat cate o picatura de top coat, peste care am pus cate o paieta hexagonala;
- top coat + ulei cuticule si gata!




O seara frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...