duminică, 9 decembrie 2012

Velvet nails


Hey, girls!

Astazi am incercat pentru prima data manichiura catifea. Iar rezultatul m-a dezamagit putin L, mi se pare ca nu s-a aplicat suficient de bine, in special la mana dreapta, si ca nu este atat de rezistenta pe cat ma asteptam. Am spalat niste vase si cam in proportie de 10% a cazut de pe unghii.


Cum am facut:

- am aplicat un strat de lac argintiu;

- am aplicat un strat de top coat pe fiecare unghie si cu ajutorul pensetei am pus praful de catifea peste lac;

- am presat praful pe unghie si apoi am curatat excesul cu o pensula.

Sper ca data viitoare sa imi iasa mai bine :P

..si eram datoare cu fotografia cu noile produse: un intaritor de la Farmec (unghiile mele sunt foarte casante, se exfoliaza extrem de mult, se rup fix cand planific vreo manichiura unde-i  nevoie de unghii mai lungi J ), un set de pensule, 2 modele de stickere (inimioare si bradulet pe care l-am si folosit astazi pe unghiutele Alinei, sora mea), si un kit pe care l-am cumparat pentru paietele hexagonale.

Sa aveti o seara placuta si o saptamana frumoasa!

6 comentarii:

  1. Foarte ingenioasa metoda, efectul este maxim!

    Pupici din Bucuresti,

    Silvia

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa manichiura, pacat ca nu tine mult pe unghiute. Mult succes cu blogul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Vreau sa-ti spun ca si eu am avut probleme cu unghiile casante si nu puteam nici cum sa le cresc pana cand am inceput sa folosesc ulei de argan pe care il mai alternez cu ulei de migdale dulci, pentru mine a functionat, nu mai am probleme cu exfolierea unghiilor ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. eu testez acum tratamentul de la Farmec, dar mi-a distrus cuticulele, s-au uscat foarte tare... pana acum nu mi le-am taiat niciodata si sper sa nici nu fie cazul, asa ca trebuie sa le ajut cu ulei de cuticule din belsug

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...