vineri, 14 decembrie 2012

Glittery



Hello, hello!

Cum reusiti sa va descurcati cu gerul de afara? Eu astazi am iesit doar sa-mi hranesc catelusii si mi-a si inghetat nasul :P.  Iar maine urmeaza pomana porcului, asa ca o sa inghet cu totul :D

De curand am devenit fan al paietelor hexagonale. Astfel ca am pregatit pentru astazi un model cu o nuanta foarte placuta de la Flormar, care din pacate nu e redata la adevarata sa valoare de fotografii, glitter si paiete aurii.





Cum am facut:
- am aplicat 2 straturi de lac Flormar nr 121;
- inainte de a se usca al doilea strat, am aplicat pe jumatate de unghie praf de glitter (folosindu-ma de o pensula);
- apoi, cu ajutorul unui betisor de bambus, am aplicat paietele;
- am aplicat top coat-ul Kallos…si ready!
Sa aveti o zi frumoasa si calduroasa!


2 comentarii:

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...