luni, 30 septembrie 2013

Black & gold studs

Hello, dragelor!

Ultimele luni au adus in viata mea schimbari majore ce m-au facut sa imi doresc sa traiesc mai mult offline, decat online. Acesta este si motivul pentru care postarile au fost foarte rare in ultima perioada. Nu inseamna insa ca nu urmaresc in continuare cu mare drag, din umbra,  postarile unor bloggerite foarte talentate si dragute.

Sambata aceasta a fost prima libera din ultimele 2-3 luni, asa ca mi-am permis cateva ore de rasfat. Si cum tanjeam de cateva saptamani dupa niste unghiute negre, am redeschis cutia cu “bunatati” si m-am pus pe treaba J

Am ales o combinatie cu auriu si nelipsitele tinte, pentru model am folosit matrita Konad M83. Astazi este a treia zi si tintele sunt inca la locul lor J.










O seara superba! Noapte buna!

5 comentarii:

  1. Imi place tare mult manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, sunt chiar superbe :X Imi place mult modelul :*:*

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute ;) , abia asteptam sa mai postezi cate un model dragut :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi there, yes this post is in fact pleasant and I have learned lot of things from it concerning blogging.
    thanks.

    Feel free to surf to my homepage ... download youtube videos (www.2circolodidatticocaltagirone.it)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...