marți, 18 decembrie 2012

Cupcakes

Buna, fetelor!

Ce spuneti de niste delicioase cupcakes? J

Am pregatit 2 tavi de briose cu ciocolata (yummy, yummy, adooor ciocolata) umplute cu  banane/ visine din dulceata/ nuci…si am pregatit si pe unghiutele Adelinei unele mai colorate.





Am folosit mai multe lacuri colorate( doua nuante de roz, mov, albastru, alb), o pensula pentru a trasa baza briosei, un instrument de punctat cu care am facut atat decoratiunile cat si crema, pietricele aurii.


Sper sa va placa J

O zi frumoasa!

11 comentarii:

  1. I Love your Nails! would you like to follow each other?:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. unghiutele arata delicios, iar briosele au fost super, printre putinele dulciuri care-mi ies :))

      pupici,
      Ana

      Ștergere
  4. Vai ce frumoase sunt, si roz pe deasupra! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanks! si unghiutele tale sunt super :)

      Ștergere
  5. <3 briose... foarte girlie
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...