joi, 6 iunie 2013

Review FDT Colorstay by Revlon

Buna, fetelor!

Acum aproximativ 3 luni am decis sa imi schimb fondul de ten Toleriane de la La Roche Posay deoarece tenul meu si asa gras, avea un aspect extrem de incarcat si uleios cand il foloseam. M-am documentat un picut pe net si am optat pentru Revlon Colorstay. Am ales nuanta 150 Buff varianta pentru ten gras.










Descriere producator:

Atunci cand doresti un machiaj perfect si foarte usor, care rezista pana la 24 ore, in mod sigur vei alege Colorstay de la Revlon.

Special formulat pentru tenul gras, aceasta combinatie oil-free; cu proprietati hidratante este pasul catre un ten frumos si ingrijit.


Confera o acoperire medie spre mare.


Cantitate 30 ml.

Nuante disponibile:

150 Buff

180 Sand Beige


220 Natural Beige


320 True Beige


330 Natural Tan


340 Early Tan


350 Rich Tan


450 Mocha

Ingrediente:

Ingrediente Inactive: Aqua (Water, Water), Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Dimethicone, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Polyglyceryl 4 Isostearate, HDI/Trimethol Hexyllactone Crosspolymer, Nylon 12, Phenyltrimethicone, Magnesium Sulfate, Isododecane, Boron Nitride, Methicone, Laureth 7, Malva Sylvestris Flower Extract (Mallow), Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandiflorum Flower Extract, Serica (Silk), Tocopherol Acetate, Retinyl Palmitate, Ethylene Brassylate, Tribehenin, Bisabolol, Silica, Alumina, Triethoxycaprylylsilane, Dimethicone/Silsesquioxane Copolymer, Polysorbate 20, Polysorbate 80, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Mica, Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Zinc Oxide (CI 77947)

Ingrediente Active: Titanium Dioxide (4.4%), Zinc Oxide (2.0%)


 Plusuri:

- tenul meu nu mai are acel aspect incarcat si uleios;

- nuanta mi se potriveste destul de bine ( am un ten destul de deschis si de cele mai multe ori cea mai deschisa nuanta a fondului de ten e putin inchisa pentru mine);


- pret aproximativ 62 lei, o sticluta imi ajunge cam 2 luni cu aplicare zilnica;


- are SPF 6;


- sunt disponibile 2 variante: una pentru ten normal/uscat, alta pentru ten mixt/gras;


- este rezistent la transfer in contact cu hainele sau telefonul.


 Minusuri:

- nu are pompita, e nevoie de un pic de exercitiu pentru dozarea corecta a cantitatii de produs;

-  are putere de acoperire medie comparativ cu cea a lui Toleriane.


Sunt deja la a doua sticluta si cu siguranta vor mai urma si altele. Nu am renuntat insa la Teloeriane pe care il folosesc in continuare cand am nevoie de acoperire mai buna J

Seara frumoasa!



4 comentarii:

  1. si eu il folosesc...il am in doua nuante 150 Buff si 220 Natural beige...intentionez sa mai iau caveta nuante...intr-adevar este un fdt foarte bun care isi face treaba foarte bineee! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am tenul mixt si am cealalta varianta a acestui fond de ten si culmea, matifiaza fata foarte bine, nu stiu de ce :D Mi-a parut foarte bine si nu am trecut la varianta de ten gras. E un fond de ten bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde ti l-ai achizitionat la pretul asta? Eu peste tot l-am vazut ca fiind peste 70 de lei...

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...