luni, 24 decembrie 2012

Merry Christmas!



Pfiu! Dupa o zi extrem de obositoare, reusesc si eu sa ma asez in pat..
Din fericire, am reusit sa realizez astazi tot ce mi-am propus, desigur cu ajutorul Alinei J.
Asa ca il asteptam pe Mos cumintei si cu masa cu bunatati pregatita.
Am alocat putin timp si pregatirii unghiutelor, insa fiind foarte obosita, nu sunt chiar cele mai reusite de pana acum. Am folosit un lac alb Flormar nr 310, top coat Kallos si niste “delicii” J primite acum cateva zile de la Alina.




Va doresc tuturor Craciun Fericit, Dumnezeu sa va implineasca toate dorintele, iar Mos Craciun sa va aduca multe, multe daruri!
Sarbatori fericite alaturi de persoanele dragi sufletului vostru!
Ana

4 comentarii:

  1. Craciun Fericit! Sper ca Mosul a venit cu ce ti-ai dorit, sanatate si clipe frumoase petrecute alaturi de cei dragi.
    Sunt foarte dragute unghiutele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari, Aby! Anul acesta nu am asteptat nimic material de la Mos Craciun, insa mosul meu iubit :) mi-a adus ceva tare dragut, o sa va arat intr-o postare viitoare.
      Sarbatori fericite!

      Ștergere
  2. Beautiful!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Marcela! of course, I'm following you with bloglovin'

      Ștergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...