sâmbătă, 29 decembrie 2012

Inspired by my present from Santa Claus

Hello, girls!
Desi nu am fost  cel mai cuminte copil anul acesta, Mos Craciun a poposit si pe la mine si mi-a lasat cateva cadouri tare frumoase sub bradut. De la camasa albastra cu tinte a venit si inspiratia pentru unghiutele de astazi: albastru electric si tinte/caviar.








Cum am facut:
- am aplicat 2 straturi de lac albastru Natty nr 20;
- am aplicat cu ajutorul unui betisor de bambus cate 2 randuri de bilute caviar pe inelare si degetele mari;
- top coat Kallos+ ulei cuticule Kallos si gata!
Maine incep pregatirile pentru masa de Revelion, asa ca nu vor rezista prea mult unghiutele J.
O zi frumoasa tuturor!

Ana

7 comentarii:

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...