luni, 31 decembrie 2012

Bye Bye 2012, Welcome 2013!

Buna!
Prima manichiura din 2013 are toate elementele care mi-au placut in 2012: lac negru, bilute caviar si argintiu.






Cum am facut:
- am aplicat 2 straturi de lac negru Flormar nr 40;
- am aplicat bilutele pe inelare dupa aplicarea celui de-al doilea strat si le-am presat cu degetul ca sa intre bine in lac;
- am aplicat banda argintie si am taiat marginile cu forfecuta;
- am aplicat top coat Kallos peste toate unghiutele si ulei de cuticule.

Daca se fixeaza bine, bilutele rezista fara probleme cateva zile.
Acestea fiind spuse, va doresc petrecere frumoasa, un an nou incununat de succese si sa vi se implineasca toate dorintele!
Bye Bye 2012, Welcome 2013!
LA MULTI ANI!
HAPPY NEW YEAR!
Cu drag,
Ana

10 comentarii:

  1. iubesc nuanta 40 de la Flormar, iar manichiura este una super reusita!
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa manichiura :D!
    http://cristinafashionworld.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. love love love...it's so cool...
    www.theprincessgown.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks! I like your blog, I'm a member :)

      Ștergere
    2. Gorgeous manicure!
      Following you on GFC! it will be great if you visit my blog. :)

      Wish you an amazing new year!
      Kisses, Lucy:)

      Ștergere
    3. Thank you, Lucy!
      A great year for you too!
      I've visited your blog, and I like it, I'm a member now :)

      Hugs,
      Ana

      Ștergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...