miercuri, 27 februarie 2013

Review fond de ten Toleriane – La Roche-Posay

Buna, fetelor!

Astazi o sa va ofer cateva informatii si parerea mea despre fondul de ten Toleriane, produs de La Roche-Posay (diviziune Vichy).

Descriere producator:

Corecteaza imperfectiunile si uniformizeaza tenul prin gradul sau ridicat de acoperire. Imbogatit cu un nou agent de texturare patentat, este foarte usor de aplicat si poate fi adaptat si utilizat cu usurinta pe pielea intoleranta pentru a obtine un machiaj natural, fara a lasa urme si oferind un confort de lunga durata. Rezistenta intreaga zi. Textura fara ulei. Efect mat, luminos. Hipoalergenic. Non-comedogenic. Testat pe pielea sensibila.

Contine 25% pigmenti corectori, in timp ce un fond de ten normal contine intre 15-20%. SPF 25. Contine Neurosensina – ingredient dermatologic care calmeaza pielea iritata, sensibila.



Disponibil in nuantele:


10 – Ivory;
11 – Light Beige;
13 – Sand Beige;
16 – Tan.

Ingrediente:

AQUA / WATER, UNDECANE, TRIDECANE, GLYCERIN, POLYGLYCERYL – 4 ISOSTEARATE, PENTYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ACETYLATED GLYCOL STEARATE, ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TRISTEARIN, CELLULOSE GUM, ACRYLATES COPOLYMER, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ALUMINIUM HYDROXIDE, CI 77891/TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499/IRON OXIDES.



Dupa aplicarea a doua straturi, atat venele mele (foarte vizibile din pricina pielii subtiri si albe J), cat si creionul pentru sprancene devin aproape insesizabile.





 Opinia mea:


- il folosesc de aproximativ 2 ani, la recomandarea unui medic dermatolog si il consider cel mai potrivit tenului meu dintre cele incercate. Nu as putea spune ca pielea mea are un aspect mai sanatos comparativ cu utilizarea altor fonduri de ten. Pana acum nu am facut vreo alergie la produse de curatare, intretinere sau cosmetice si nici nu pot spune ca dermatocosmeticele imi fac mai bine decat alte produse din comert.

Plusuri:
- am probleme cu tenul, astfel ca am nevoie macar de acoperire medie, daca nu chiar mare;
- imi place pentru ca se adapteaza si se potriveste foarte bine culorii tenului meu, folosesc nuanta 10 Ivory..de regula cea mai deschisa nuanta de la alte firme, parea prea inchisa pe tenul meu;
- are un ambalaj usor de utilizat ce ne permite sa dozam doar cantitatea de produs de care avem nevoie;
 - are spf 25, important pentru tenurile sensibile si esential pentru mine atunci cand folosesc anumite creme tratament ce impun protectie solara;
- se aplica foarte bine cu ajutorul degetelor (cel putin asa procedez eu de 10 ani de cand folosesc fond de ten J ), daca sunt zone cu imperfectiuni (cicatrice sau zone mai pigmentate), aplic si al doilea strat, iar efectul este de uniformizare;
- este suficienta o cantitate mica de produs pentru ca este bine pigmentat;
- este accesibil ca si pret : 70 -80 lei, tinand cont de faptul ca mie imi ajunge un tub aproximativ 2 luni - 2 luni  si jumatate, folosindu-l zilnic din abundenta;
- nu contine parfum sau alcool.

 Minusuri:
- dupa aproximativ 3-4 ore pielea devine lucioasa daca nu se foloseste o pudra matifianta (mai ales ca eu am tenul gras);
- produsul se strange in liniile fine din jurul ochilor dupa o perioada;
- are o rezistenta destul de slaba la transfer.

Voi ce fond de ten folositi? Si care vi s-a parut cel mai bun fdt folosit pana acum?

O seara frumoasa,

Ana


3 comentarii:

  1. Eu ma inteleg foarte bine cu 2 Fonduri de ten: Colorstay si NYX HD Studio Photogenic:)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit pareri bune despre Colorstay, probabil il voi incerca si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. în primul rând ai o manichiură superbă. În al doilea rând nici mie nu mi se potrivește acest fond de ten, deoarece mi se ia pe haine și pe mâini și pătez tot cu el. Eu folosesc Estee Lauder Double Wear și este preferatul meu de mulți ani!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...