joi, 20 decembrie 2012

Xmas Manicure

 
Hello, dragelor!
Saptamana trecuta, Adina a lansat o noua provocare si, desigur, nu am putut rezista J. E vorba de un concurs cu tema “Manichiura de sarbatori” la care va invit si pe voi sa participati aici.

Am decis sa pun pe unghiute cateva dintre elementele reprezentative lunii decembrie si sarbatorilor de Craciun: Mos Craciun, hainuta sa, caciula mosului, un om de zapada si un bradut minimalist. Iata ce mi-a iesit:

 


 
 
 

Am folosit:

- o sumedenie de lacuri: Flormar alb nr 310, negru nr 40, albastru nr 423, rosu nr 404, portocaliu nr 04, Gabrini auriu nr 108, Kallos verde nr 27.

- Kallos top coat si ulei cuticule;

- glitter auriu si rosu;

- pietricele aurii;

- pensule diverse marimi, betisor bambus, instrument punctat, banda adeziva.

 
Cum am procedat:

* hainuta- am aplicat 2 straturi de lac rosu, am facut un T alb, am facut centura neagra cu o pensula si apoi catarama aurie;

* bradutul- am aplicat 2 straturi de lac auriu, am aplicat in V doua benzi adezive, in interiorul lor am aplicat lac verde, cu ajutorul unei pensule am pudrat glitter auriu si rosu, cu ajutorul pensetei am desfacut benzile, am aplicat piatra aurie in varful bradutului;

* omul de zapada- am aplicat 2 straturi de lac albastru, am facut omul cu ajutorul instrumentului de punctat si al lacului alb, l-am conturat in negru cu o pensula, i-am facut palaria, si am punctat ochii, nasul, nasturii, gura;

* Mos Craciun- am facut cu pensula o semiluna rosie la baza unghiei, am conturat cu alb parul, barba, mustata, sprancenele, am punctat ochii, nasul, gura;

* caciula mosului- am trasat cu pensula lacului rosu un V intors, iar blanita si ciucurele le-am facut cu instrumentul de punctat.
 
 

Chiar daca a fost ceva de munca, a meritat! Sper sa va placa si voua!
Tineti-mi pumnii! J
O zi frumoasa,
Ana

8 comentarii:

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...