joi, 13 decembrie 2012

Review premiu concurs From Meg with Love


 

Buna, fetelor!

Ieri am primit premiul castigat la unul dintre concursurile organizate de una dintre bloggeritele din Romania, Adina de la “From Meg with Love”. M-am gandit sa las cateva impresii in urma testarii acestora.

Voi incepe cu preferatele mele, desigur, lacul de unghii H&M si bilutele caviar J. Asa arata pe unghiute dupa o singura aplicare si dupa a doua+ bilute. Este nuanta Beigie (scuzati cuticulele, imi aplic zilnic tratamentul cu vitamina B5 si mi le usuca foarte tare).



Lotiunea de corp Yves Rocher cu ulei de kindal si concentrat de artar. Probabil va intrebati, ca si mine ce este acest kindal J Dupa un mic search, am descoperit a fi de fapt nuci de Macadamia, printre cele mai scumpe fructe. Are un miros placut, mie mi se pare a fi o combinatie intre aloe vera si tei (asocierea aceasta am putut sa o fac, tinand cont de faptul ca nu sunt familiarizata cu ingredientele lotiunii). Este foarte hidratanta, se absoarbe repede in piele si lasa un miros foarte discret si placut.
Roll-on nuantator Balea- are putere de acoperire buna, e hidratant, eu il aplic sub fondul de ten si la un moment dat se strange ca un fel de pudra in liniile fine (mi se intampla asta cand foloseam fdt Toleriane La Roche Posay care are putere mare de acoperire, acum folosesc Infaillible de la L’Oreal).
Piatra ponce Mr Pumice si Cubul efervescent Sephora inca nu le-am folosit, insa cubul miroase demential, a flori de Tiare.






Multumesc inca o data pentru premiu si la cat mai multe concursuri! Va invit sa vizitati blogul Adinei aici.
O seara frumoasa, tuturor!




2 comentarii:

  1. Am vazut preview cu manichiura, insa nu ma gandeam ca arata atat de bine pe unghii! Chiar imi place! Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! iti recomand sa folosesti pentru cuticule ulei de argan sau de migdale dulci, it's a miracle worker si il gasesti la plafar foarte ieftin.
    pupici.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...