sâmbătă, 1 decembrie 2012

First page of a new chapter ..



Hello, people!

Impulsionata de cateva evenimente din viata mea si de incurajarile unor oameni dragi, am decis sa imi lansez propriul blog. Acesta s-a nascut ca un bilant asupra anului 2012 si aduce  multa incredere si planuri marete pentru anul 2013 (neluand in calcul profetia sumbra a mayasilor asupra datei de 21 dec 2012 JJ).

Este, in principal, un blog destinat artei decorarii unghiilor,  produselor de ingrijire/infrumusetare si oricaror altor lucruri care ne fac viata mai frumoasa si ce merita impartasite.

Va intampin cu cate un cupcake delicios  :D
 
 
 
 
 
PS: La multi ani, dragi romani!!!                         




And welcome!


4 comentarii:

  1. Sper sa fiu si eu una dintre persoanele care te-a incurajat ;) pupici si succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. desigur, Dana! multumesc, sa fie! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, am ajuns si la prima ta postare. Imi pare rau ca nu ai mai multe postari, dar pe de alta parte ma bucur ca imi pot clati regulat ochii cu manichiuri realizate de tine :D. La cat mai multe posturi :* !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea! Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru ca imi citesti articolele :*

      Ștergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...