joi, 6 decembrie 2012

Panda Nails



Hello, tuturor!
Si “La multi, multi ani!” celor ce isi sarbatoresc astazi ziua de nume!

Zilele trecute i-am facut unghiutele verisoarei mele, Adelina. Si pentru ca este destul de mica/tanara (comparativ cu mine :P ), m-am gandit ca i s-ar potrivi mai mult decat mie ursuletii Panda, model pe care intentionam de mult timp sa il incerc.





Cum am facut: am aplicat pe aproximativ jumatate de unghie un strat de lac alb (capul),  am facut cu ajutorul unui instrument de punctat, urechile, ochii si nasul. Am mai aplicat un strat de top coat si gata!
O seara placuta si petrecere frumoasa, sarbatoritilor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...