joi, 2 mai 2013

Versatile Blogger Award

Buna, dragelor!

Nu! Nu am renuntat la blog, motivul pentru care postarile mele au fost extrem de rare in ultimele trei saptamani, este ca traversez o perioada extrem de dificila care imi poate schimba viitorul si optica asupra oamenilor. Reusesc insa sa ma mobilizez si sa vin cu ceva noutati inainte de sarbatorile de Paste J

Saptamana trecuta am primit trei nominalizari la Versatile Blogger Award din partea unor fete extrem de dragute: Anca de la O fata simpla, Diana de la Diana's Beauty Mix si Cleo de la Frumusetea Cleopatrei si am decis sa realizez postarea J. Multumesc, dragelor!


Acestea sunt regulile:

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul catre blogul respectiv.
3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.
4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.



1. Adooor dulciurile! Sub orice forma, fie ca e vorba de ciocolata, praline, tort, prajiturele. Cel mai greu in post imi este sa renunt la dulciuri J


2. Culoarea mea favorita anul acesta este albastru royal. Am hainute, accesorii, incaltaminte, oje si lista ramane deschisa J


3. Nu as putea trai fara fondul de ten pentru ca am ceva imprefectiuni de acoperit si un ten sensibil ce necesita permanent protectie. Mi se pare cea mai buna inventie cosmetica J


4. Iubeeesc cumparaturile! Mai nou fac terapie prin shopping :D


5. Actorii mei favoriti sunt Jason Statham si Pierce Brosnan. Unul este bad boy iar celalalt super rafinat (nu pot uita rolurie sale de James Bond).


6. Mi-ar placea sa am in viitor un salon de catelusi de unde sa plece rasfatati si in trend J


7. Sunt dependenta de iubire, imi ofera echilibrul si fericirea..


Le nominalizez pe urmatoarele bloggerite pe care le urmaresc cu mare drag si le admir:

4. Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

O zi superba!



6 comentarii:

  1. iti multumec mult pentrun ominalizare, dar deja am facut tag-ul de ceva timp ilpoti vedea aici: http://mayadumitrescu.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award_15.html

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa si mie imi place jason :))

    multumesc pt nominalizare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oo imi pare rau sa aud :| sper ca totul sa treaca cu bine :)
    He si mie imi plac dulciurile la nebunie si albastru e culoarea preferata si printre filmele mele preferate e Transporter ;) fetele stiu de ce ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, draga mea pt incurajare! Cu siguranta ma ajuta Dumnezeu sa trec si peste asta :)

      Ștergere
  4. mersi fain, dar eu l-am facut acum vreun an :)

    la primele trei puncte subscriu :)).

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...