joi, 23 mai 2013

Liliac

Hey, girls!

Vi se intampla si voua sa ramaneti in pana de idei? Ei bine, mie mi s-a intamplat destul de des in ultima vreme, poate si pentru ca am traversat o perioada mai neplacuta si mi-am cam pierdut concentrarea si inspiratia.

Astfel ca ma gasesc in fata a zeci de oje, o cutie plina de accesorii pentru mani si ma intreb: oare ce sa astern pe unghii? :P asa mi s-a intamplat si cu aceasta manichiura, mi-a placut nuanta vesela si am gasit foarte potrivita asocierea cu accesoriile aurii: tinte, glitter, paiete hexagonale. Oja folosita este Rimmel 620 How do you liliac it? Sper sa va placa, e foarte dulce J







O zi super frumoasa!


10 comentarii:

  1. ce frumoasa e si ce eleganta e oja lila :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mov frumos :X e foarte draguta manichiura

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ai facut o alegere potrivita intre nuanta ojei si acele accesorii aurii. Arata asa frumos manichiura si stai linista..ca si eu am momente cand nu stiu ce model sa mai fac pe unghiute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuanta e cu adevarat deosebita! Si se vede foarte frumos cu acel auriu :*!

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa manichiura, imi place mult de tot cum ai combinat elementele!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce culoare frumoasa:D arata bine si in combinatie cu auriu :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte draguta manichiura si interesanta alegere ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador lilaul! In liceu facusem o pasiune pt aceasta nuanta si mereu gaseai la mine o astfel de culoare printre ojele mele(pe atunci nu aveam prea multe:)) si nici nu se gaseau ca acum)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...