luni, 4 februarie 2013

Pearly nude

Buna seara, dragelor!

Programul meu devine din ce in ce mai incarcat, asa ca e posibil ca postarile sa devine  mai scurte sau mai rare L don’t blame me, blame my work.. Tare mi-as dori ca ziua sa fie de 40 de ore ca sa reusesc sa fac tot ce imi propun..dar n-am noroc :P

In alta ordine de idei, astazi am primit si o veste buna din partea blogeritei Beautylicious, mi-a acordat un premiu Liebster J (multumesc inca o data), mai multe detalii intr-o postare speciala in weekend.

Unghiutele de astazi sunt simple si delicate, am folosit o oja care-mi place foarte mult, Eveline nr 766, perlute si putin glitter. Din pacate, am fost nevoita sa folosesc blitz-ul, timpul nu-mi mai permite sa fac fotografii ziua (sa vina vara mai repede!).










Va doresc o seara placuta,

Ana


15 comentarii:

  1. Foarte finute si elegante unghiile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau perlute <3 de unde le putem achizitiona?Nu am mai vazut inca perlute pentru unghii <3 E foarte draguta manichiura. Finuta si totusi, de efect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai multe magazinase in Pitesti de unde imi iau produse, in afara de placuta Konad, nu am facut comenzi pe net. Am gasit astfel de perlute si pe net aici. Probabil sunt si alte site-uri unde poti gasi. :)

      Ștergere
  3. Ti-am acordat un Liebster award aștept să îl revendici:)
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru nominalizare :* in weekend ma ocup de postare :)

      Ștergere
  4. .. adica aici http://unghiipictate.blogspot.ro/2011/04/articole-de-vanzare.html :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tuturor pentru comentariile frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am acordat un Liebster Award pe blogul meu. Conform regulilor il transmit catre 9 bloggerite ce le urmaresc si care au pana in 200 de followers. http://unghiutelemele.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc :*! In weekend vine si postarea Liebster Award :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt atat de frumoase si elegante, chiar imi plac foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...