luni, 25 februarie 2013

Butterflies & purple

Buna, fetelor!

Ce faceti? Ati inceput bine saptamana? Eu, binisor J

.. si cu niste unghiute dragute pe care vreau sa vi le arat si voua.

Este vorba de o oja noua Farmasi mov inchis, culoare care imi place foarte mult in ultima vreme. Am combinat-o cu glitter auriu si cu niste super fluturasi pe care i-am „confiscat” verisoarei mele J. Oja arata bine dupa aplicarea a doua straturi consistente,  nu face bule si are luciu frumos.










Hope you like it!

Seara frumoasa,

Ana

22 de comentarii:

  1. cat poate fi de frumoasa manichiura!! fluturasii sunt superbi!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Nicola! Sunt foarte frumosi, dar nu foarte usor de purtat pentru ca ajung sa se dezlipeasca usor pe margini si sa agate sau sa zgarie :P

      Ștergere
  2. Am si eu nuanta asta de la Farmasi si e superba, imi place combinatia de auriu si mov

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos :x Contrastul intre mov si auriu e superb :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe!!! Mai ales acei fluturasi...I'm in looove ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe!!! Mai ales acei fluturasi...I'm in looove :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult de tot manichiura! Superbe unghiutele! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. vai cate de dragute sunt, iar oja de baza e superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. Woww, n-as putea sa spun cat de frumoasa e manichiura asta :X:X imi place tare mult, e perfecta!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...