luni, 14 ianuarie 2013

Review antiperspirant Maxim Roll - On

Buna seara!

Dupa o zi lunga si obositoare, bagaje impachetate si vizite neprevazute, am reusit sa imi fac timp si pentru postarea promisa ieri.

Pe langa produsele cumparate, vreau sa va prezint produsul meu preferat de pana acum, care nu as vrea sa dispara vreodata de pe piata. E vorba de un antiperspirant “minune” cum imi place mie sa ii spun J. In 2011, cu o luna inainte de casatoria mea, sora mea l-a descoperit navigand pe site-urile de specialitate. L-a comandat, l-a testat si a ramas complet surprinsa de eficacitatea sa. Desigur ca la nici o saptamana primeam si eu comanda acasa, pentru ca urma in viata mea un eveniment incarcat de emotii, purtam o rochita argintie si nu puteam permite unor urme neplacute sa imi strice ziua.


Prezentarea produsului:

Produsul este unic si prin modul lui de intrebuintare. Spre deosebire de celelalte antipersiprante conventionale, antiperspirantul Maxim® se aplica in zona subaxilara o singura data pe zi, seara, inainte de culcare. Nu se recomanda aplicarea antiperspirantului pe piele imediat dupa ce s-a inlaturat parul cu ajutorul aparatului de ras sau al altor aparate de epilat. Antiperspirantul roll-on Maxim® este incolor si inodor si, in plus, nu va fi inlaturat de apa la spalarea de dimineata. Astfel, a doua zi de dimineata, iti poti urma programul obisnuit de igiena, inclusiv dusul, care nu va inlatura solutia de pe zona in care a fost aplicata. Evident, vei putea folosi in continuare deodorantul tau obisnuit, fara nici un fel de probleme. In mod normal, rezultatele pot fi usor observate inca din prima zi. Daca lucrul acesta nu se intampla, continua sa folosesti produsul.
Daca apar mancarimi, opreste folosirea antiperspirantului pana cand dispare senzatia de iritare sau de mancarime, dupa care foloseste-l din nou. Pentru unii oameni este necesara folosirea antiperspirantului Maxim® o data pe zi, dar altora le este suficienta utilizarea lui o data sau de doua ori pe saptamana. Efectele secundare ale antiperspirantului Maxim® sunt nesemnificative, ele reducindu-se la posibile mancarimi sau usturime minora. Aceste efecte secundare sunt foarte rare si mult mai tolerabile decit efectele secundare ale interventiilor chirurgicale.
MAXIM®, acest incredibil antiperspirant roll-on, are la baza o solutie apoasa ce contine o substanta chimica foarte puternica si foarte sigura, clorhidratul de aluminiu, in proportie de 12,5-15%. Antiperspirantul MAXIM® nu contine alcool.

Opinia mea:

- e cel mai tare produs ever pentru persoanele ce sufera de hiperhidroza!
- chiar daca nu are o cantitate mare de produs (29.6 ml), mie mi-a ajuns un an de zile. La inceput, timp de o saptamana am aplicat in fiecare zi, apoi am redus la 2-3 aplicari pe saptamana, acum il aplic o data pe saptamana, sau cand imi amintesc  J.
- daca se aplica prea mult produs poate aparea senzatia de usturime, mancarime, intepaturi.
- este foarte avantajos ca si pret: pe Blue Bridge il gasiti la 74.40 lei + taxe, pe  Farmacia Stejara  la 77 lei + taxe.
- oricat de cald ar fi afara, pe cea mai mare canicula, nu elimin la axila nici macar o picatura de transpiratie.
- am citit si pareri ale scepticilor, care sustin ca se blocheaza activitatea glandelor sudoripare, iar toxinele nu se mai elimina. Acestea nu se elimina doar prin transpiratia de la axila, se distribuie si in alte parti ale corpului, odata blocata zona respectiva. Punand in balanta beneficiile si potentialele pericole, decid sa il utilizez in continuare si sa ma bucur de viata, fara sa fiu nevoita sa ma ascund in spatele unor haine negre care sa mascheze niste pete inestetice. 


Si trecand la noile produse: mi-am cumparat doua kit-uri, unul cu perlute (preferatul meu J ), unul cu modele de Craciun, primul meu tubulet de vopsea acrilica, o pensula de modele si un recipient ca sa nu mai distrug toate fetele de masa J.. + un lac Kallos nr 19 somon/ piersica (nu ma pricep prea bine la definirea nuantelor :P).



Aceste fiind spuse, va doresc noapte buna celor ce inca nu aveti somn si o saptamana frumoasa tuturor,

Ana


4 comentarii:

  1. o intrebare, de unde iti comanzi produsele?:D si bilutzele de la alte modele imi plac f mult:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Antiperspirantul l-am comandat o data de pe Farmacia Stejara si a doua oara de pe Blue Bridge. Celelalte accesorii din orice magazin intru si imi place ceva. Nu am un loc anume de unde mi le iau. :*

      Ștergere
  2. eu am comandat de la maxim-shop.ro livrarea prin curier in 24 ore,iar pentru cei din Constanta livrare gratuita din cate am inteles

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stii cat de incantata am fost cand ti-am citit review-ul antiperspirantului... mai ales ca e unul pozitiv. Am incercat toooate metodele ”babesti” posibile si imposibile :(, si incepusem deja sa ma resemnez. O sa il cumpar si eu cat de curand, sper sa dea aceleasi rezultate ca la tine. Ah si referitor la parerile scepticilor.. sunt persoane care nu transpira aproape deloc, asta ar insemna ca sunt full de toxine.. Toxinele sunt eliminate prin multe cai nu doar prin transpiratie.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...