sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Animal print

Hello, fetelor!

Am venit pentru doua zile acasa si am profitat sa mai cumpar cateva accesorii pentru unghiute pe care vi le arat maine cand o sa fie lumina suficienta pentru poze mai bune.

Pentru astazi am pregatit niste unghiute animal print la care am folosit din nou placuta Konad. Dupa cum ii spuneam Nicolei, folosesc de regula oje cu sidef pentru modele  sau lacuri cu sidef care prind bine din primul strat. Intentionez sa plasez o comanda cu lacuri speciale pentru placutele Konad, pentru ca nu am gasit inca oje suficient de pigmentate sa dea un rezultat bun.










Voi folositi placute pentru modele? Poate aveti vreo sugestie de oje mai bune..

O seara frumoasa, tuturor,

Ana


2 comentarii:

  1. da, am si eu cateva placute, insa nu reusesc sa aplic bine modelul de fiecare data si imi fac un "car" de nervi :D
    Foarte frumos modelul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Aby! Mie mi se pare ca imi ia mai putin timp decat la alte modele. Mai am si eu niste placute pe la vreo 5 lei care nu au santurile suficient de adanci si nu imi ies prea grozav..

      Ștergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...