marți, 2 iulie 2013

Review Farmasi Shimmer nr 206

Hello!

Acum vreo 2 saptamani mi-a facut cu ochiul un lac din standul Farmasi. Un lac verde cu mult, mult glitter. Desigur, vanzatoarea m-a incurajat ca voi obtine acoperire buna dintr-un singur strat J, strategie de marketing.. Am aplicat 3 straturi, iar rezultatul il vedeti in foto, nu e chiar multumitor, arata mult mai bine folosit ca si top coat. Are rezistenta buna, iar glitterul acela e supeeeerb! A costat 6.5 lei.







 Zi superba, fetelor!

5 comentarii:

  1. Mmmm, ce bine arataaaa :) imi place tare mult nuanta asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arataaa! As purta oja asta la mare, s-ar potrivi perfect <3!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) l-am vazut si eu si am vrut sa il iau.. am renuntat pt ca mi s-a parut ca nu sunt sanse sa iasa ca in sticlutza :P

    RăspundețiȘtergere
  4. ehh acopera :)) sa nu te iei niciodata ca si pe swatchurile alea dau nu stiu cate straturi de oja cu sclipici ca sa vezi tu ca acopera sau ca e opaca :)) oricum imi place :* seamana mult cu oja cu sclipici de la gabrini care o am

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...