vineri, 5 aprilie 2013

Essence – Time for Romance

Buna, dragelor!

Dupa ce mi-am facut manichiura aceasta, am realizat ca Time for Romance  arata cu mult mai bine ca si baza decat ca si top coat. Nu eram prea incantata de experimentele facute atunci cand am cumparat-o, dar de data asta m-a convins.

Am aplicat-o in doua straturi, fara top coat.. a doua zi am stat cam 5-6 ore cu mainile in apa si la un moment dat a inceput sa sara pe la colturi. Nu m-am putut abtine de la o decoji J, si am constatat ca pana cam pe la jumatatea unghiei mi s-a „exfoliat” dintr-o singura bucata.





Marea „problema” e la curatare, avand atat de mult glitter si paiete. Am pus ghilimele pentru ca daca folosim tehnica de impachetare a unghiilor in staniol, procesul se simplifica, considerabil.




Zi frumoasa si un weekend grozav sa aveti!9. Andreea Georgiana http://rosemerta.blogspot.com






4 comentarii:

♥ ♥ Multumesc pentru gandurile frumoase si momentele petrecute pe blog! ♥ ♥


Postari similare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...